Warunki rekrutacji na studia podyplomowe

Informujemy, że rekrutacja na rok akademicki 2020/2021 na studia podyplomowe rozpoczyna się 9 maja 2020r.

ETAPY REKRUTACJI:

  1. Elektroniczne zarejestrowanie się kandydata poprzez system WIRTUALNY DZIEKANAT>>
  2. Po otrzymaniu loginu i hasła należy wprowadzić dane osobowe i dokonać wyboru kierunku studiów podyplomowych
  3. Wniesienie opłaty rekrutacyjnej i wpisowego na konto Uczelni:
    SAN BANK
    58 9430 0006 0042 2958 2000 0004
    w tytule przelewu należy wpisać : imię i nazwisko kandydata oraz dopisek „opłata rekrutacyjna i wpisowe na kierunek ……”
  4. Pobranie dokumentów z systemu WIRTUALNY DZIEKANAT z zakładki : „Pliki do pobrania”
  5. Przesłanie kompletu zeskanowanych dokumentów na adres:  rekrutacja@wsr.edu.pl , w terminie 14 dni od daty zalogowania,
  6. Przesłanie oryginału dokumentów w wersji papierowej za pośrednictwem poczty lub kuriera, w terminie 14 dni od potwierdzenia pomyślnie zakończonej rekrutacji przez pracownika uczelni.

Opłata rekrutacyjna i wpisowa:

opłata rekrutacyjna 85 zł plus wpisowe 100 zł

WYMAGANE DOKUMENTY

  • Ankieta Zgłoszeniowa (karta ewidencyjna)
  • Deklaracja płatności
  • Dowód Wpłaty (potwierdzenie przelewu opłaty rekrutacyjnej i wpisowego)
  • Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe
  • Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia
  • Dwa egzemplarze umowy o warunkach pobierania opłat za studia
  • Klauzula Informacyjna RODO

UWAGA!

Prosimy o dokładne wpisywanie danych oraz sprawdzenie ich przed przesłaniem dokumentów.
Wszelkie zmiany danych osobowych należy niezwłocznie zgłaszać na adres studiapodylomowe@wsr.edu.pl

 

Podczas procesu rekrutacji na Wyższą Szkołę Rehabilitacji o przyjęciu kandydata na studia decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie powyższych wymagań.
Oznacza to, że nie prowadzimy egzaminów wstępnych, progów punktowych oraz nie wymagamy określonych przedmiotów zdawanych na maturze.